18 April 2009

projek BALING...

salam..
aku pun xtau sgt projek baling ni...
xtau nk baling ape..
huhuhu..
td aku msg mak aku...
aku:mak angah dapat hostel sem depan..
mak aku:ok..adek pown dapat hostel gak..

aku pown..ha???adek aku 2 baru darjah 4...pe kejadahnyer dapat hostel??
pas2..mak aku pown kol...
adek dapat hostel gak...
aku tnyer mcm2la..
aku igt pasal projek datin rosmah mansur yg nk kumpulkan budak genius kt negara ni..
rupenyer x..
actully projek ni da lama bertapak kt selangor..
10 org pelajar tepilih dari semua sekolah rendah kt selangor akan dikumpulkan..
then dimasukkan ke asrama sekolah menegah...
projek Baling ni model kelas khas..
kire macam sekolah menengah 2 SBP la...
tapi mak aku cakap ramai yang keluar...
sebab xtahan..rindu...
yela budak 10 tahun nk duduk asrama...
tido pun bawah ketiak mak lagi...nk duduk asrama..huhu
mula mak aku xbagi adek aku pi...
tapi dah die nak sangat...mak aku bagila...
tau la ko dek...cmner dok asrama...nak sangat dok asrama...
pas2 adek aku yg darjah 6 pla bising nk dok hostel gak...
hahahaha....
xper ti form 1 ko duk la hostel yer kak chik..

pas2..nak tau..
aku ckpla ngan mak aku...
ok la mak...t senang ckit...xyah susah nk amik adek pegi blik sekolah...
mak aku  cakap...
yelah 2...
boleh bengong mak ko dok sorg2 kt rumah...
da 2 termenung jer...
hahahahah
nk wat cmner dah sume anak die dok hostel...
xder org die nk wat gaduh...
hahaha...
rilek r mak...
t pas final ayong ngan angah blik r...
hahahaha

sebenarnye aku xtau sgt pasal projek ni...
t aku blik aku tnye adik aku cmner....
t aku blh citer lg lebih lanjut kt korg eyh...
k aku nk stdy....salam




No comments: