05 April 2009

learn to do the website (blurr)

salam..
huh..
bukan nak mengeluh tp aku mmg blurr gler masuk kelas website ni...
hahahaha..
yela field aku kt mekanikal...
tetibe pi blaja wat website..
and guest what??
nama aku tibe2 tersnarai mengikuti pertandingan wat website..
giler betul...
aku dala xtau pape pasal data base n so on..
dalam kelas ni pun sume dak yg amikIT ngan budak letrik..
ramai chinese la...
aku sensorang ker budak mikey..
mmg tersalah masuk kelas kot..
hahahaha..
betul2 lari dari bidang aku..
eh...
sape kate lari...
tahun depan t aku amik CAD..
autocad la..
main design 3D...
xlari mne2 pown...
ade pengetahuan komp. gak..
tp 2 aku penah blaja masa f5..
yela nk wat projek SPM..
lne wat sendirik tau..tp cikgu ajar cmner nk autocad..
ni xtau pape pasal programming...mgg blurr giler aku..
nasib baik perisian yang die gune 2 agak mudah...
dan nasib aku ni blogger sekurang2nyer aku phm ckit yang bab content..article manager..
ble dia dah bercakap..
ha amik kau...
padan muke aku...yey
mmg 0...aku xtau pape...
hahahaha...
tp wat masa ni aku da ok da kot..
xterkial2 jugak la..
nampaknyer blik rumah ni aku kne amik kursus ngan adik aku yang amik bidang IT ni...
klu x....tinggal cm2 jer...
hahahahaha....
blurrrrrrrrrr......


http://alvalentine.files.wordpress.com/2008/04/thinking-pic.jpg



No comments: