24 April 2009

pantai punggor + rengit + parit jelutong

salam semua....
sebenarnyer entry ni aku nk post isnin lepas..
tp disebabkan kekangan masa + nk hafal tuk subjek akidah ketuhanan(final beb)...
aku pown meninggalkan sebentar blog ni...
huhuhu...
ok pada ahad yang lepas...
dalam pkul 9 Mr Q msg aku...
die kate die nk dtg ke parit raja nk jalan2 ngan aku...
aku pown cakapla..ok..datanglah..xkan nk halau kan..
aku bawaklah nota akidah ngan latihan pepejal....
dalm pkul 12 Mr Q samapi kt UTHM dengan menaiki kereta nasional....
dalam rancangan kami...kami nk pi rengit...
sebelum 2 kami pi mkn kt area nk pi rengit...
mkn tgh hari ...lapo giler aku time 2....
kami mkn dengan enaknyer....
sesudah mkn...
yeah,,tujuan utama...
rengit....
masa nk pi rengit ni...
terserempak ngan signboard PANTAI PUNGGOR...
kami singgah le kt sana...
melepak kt sana...
aku study kt sana..mmg aman giler...
tenang jer hati nk study...
Mr Q plak baca metro....

smiley3870.gif

lama giler melepak kt sana...
best la..bau laut..ciptaan Allah...
deruan air kan salah satu terapi untuk org yg tension..
yela sabtu mlm ahad aku tension giler...
bile tgk laut ni...mmg best...
study kt situ sampaila jam menujukkan pkul 2 ptg..
selepas 2 kami pun menuju ke destinasi kami....
xder pe pun yg nk dicari kt rengit ni..
saja cuci mata....
kt situ byk jual barangan 2ndhand...
kipas berdiri pun blh dapat dlm rm30 jer..
barangan 2 dari singapore...
klu sesapa nk cr brg second blh la cr kt situ ek....
panjang jugak la kedai2 kt situ..pnat nk belek satu2..
nasib bek pegi suke2 jer...
klu x mau sampai mlm kt situ jer...
dalam pkul 3 lbih..
kami pun beransur pulang ke parit raja....
masa dalam perjalanan pulang kami singgah kt kedai ....
saje nk minum...
dalam pkul 5 kami pergi pulak ker parit jelutong..
kat depan UTHM jer...
kami ke parit jelutong sebab nk tgk projek ikan keli...
Mr Q ni ade pi kursus pebternakan ikan keli...
so die nk tgk keadaan tempat penternakan 2 sebelum die wat kt rumah..
dalam pkul 6 lebih...
selepas Mr Q beli brg tuk penternakan 2..
dan da hbis rondaan untuk hari ahad...
Mr Q pun hantar aku ke keloj kediaman aku....
sampai kt bilik tgk jam da pkul 8...
mandi2....rilek2...setle ape yg blm wat...
pas2..tido...
pnat seharian berjalan...



p/s:ade gambar aku kt pantai pungggor 2...tp just for Mr Q n me only...

No comments: