13 April 2009

almost done..

salam...
humh...
pejam celik pejam pelik
hampir tamat sem 4 aku...
sem depan pula kebih mencabar...
hampir ke semua subjek aku 3 kredit...
giler ahhh....
ok bia dulu tuk sem depan..
sekarang ni sem 4..
huhhh....
agak kosong jadual aku tuk sem ni...
subjek pun lbih kurang agak susah jugak la...
tp pling aku suka subjek dinamik ngan pepejal..
disebabkan aku malas nk wat latihan..
subject 2 pun jadila subjek yang susah...
so study week pun da start...
kne stdy smart and hard..
aku xnk kne brainwash lg...
wwwaaaaaa....
sbb 2 mak xbagi aku blik...
die suh aku dok diam2 kt hostel stdy..
klu aku blik rumah confirm aku xstdy..
die tau ape yang terbaik untuk aku...
nk xnk dokla kt hostel ni stdy...
huhuhuuh...
pape pown im try to do da best for this sem...
beberapa mggu lg aku akan habis tuk sem ni...
paper terakhir pada tanggal 27 april...
dan pada tepat pkul 5..kami merdeka...
hahahahah
tp tuk sahabat2 aku yang mengambil subjek pendidikan..
aku mengucapkan selamat menjawab dan do da best...
mereka akan mengambil paper final yang bermula esok bersamaan 14 april
manakala kami yang tidak mengambil pendidikan akan bermula pada 21 april
pape pown wish all of u gud luck...



 

No comments: