23 February 2011

TERIMA KASIH YE!!!!

As salam...
hye...
penig pala la...haaahaha..tibe2 jer..sengal...
ni nk dijadikan satu citer...
semalam pegawai ptptn dtg la kt u..nk wat penyerahan tawaran sama ada diterima atau x...
aku tggu dr 11 pg...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pkul 7 mlm br sampai giliran aku...
aku mmg penyabar...
depa ni wat gheja mmg sungguh sopan dan teliti...tp teliti 2 mmg ptut ade kan...xkesahlah...
student beribu riban hantar pegawai 5 org jer???
watever...
nasib aku punye tawaran diterima...klu kne reject mau nangis..tggu punya la lama....
siap skip kelas lg....tp ade pelepasan kuliah yer....
papepun terima kasih yer kerana menambahkan hutang aku...
waaaaaa....nak biasiswa...xlarat nk byar hutang ribu2....
kcik2 lg da berhutang...xpe akan ku usahakan biasiswa itu...
ade sape2 nk bg biasiswa kt saya x???

@nk pi cr idea nk berphotoshop...yeah!!!@

No comments: