28 February 2011

kawan vs sahabat!!

salam n evening..
pada pendapat korg pe beza sahabat dgn kawan??
pada aku la...
sahabat merupakan org yg rapat dengan diri aku selain family aku...
sahabat merupakan teman ketika susah dan senang ketika keluarga tiada disisi...
mmg susah mencari seorang yg bergelar sahabat..
ya! aku mmg ade seorg sahabat...
terima kasih ye awak sebab jd sahabat sy....

kawan..
kawan plak pada aku...
mmg ade disekeliling aku...
aku mmg ramai kawan..
tp xsemua ade ketika aku susah dan xsemua ade ketika aku bergembira...
wluapapun aku terima kamu,kamu dan kamu sebgai kawan aku...

aku bukan jenis memilih kawan sgt...
jahat manapun perangai kawan tu,aku still berkawan cuma benda buruk itu aku xikut....
mmgla sume nk kawan yg pandai,cantik,hensem,dan mcm2 lg...
pada aku...
bialah berkawan dengan hati yg ikhlas...
dan bukan talam 2 muka...
klu aku xbercakap dengan kamu xsemestinya aku benci kamu...
tp tiada apa yg perlu diucapkan pada kamu...
dan tiada benda penting yg perlu dikatakan pada kamu...
lebih baik kita berdiam diri daripada byk berckp dan mendtgkan dosa kecil...
am i rite??


@sakit pala nk pk design poster ni..ish!!!@

No comments: