09 February 2011

Kerja 0 Kerja..

Salam n evening..

  • agak lama aku x mengupdate kan blog aku nih...penyakit M ni selalu melanda aku...hish..pa nk jd ni...tp xkira sem ni aku mesti mencapai target..gile ke apa...da selalu M ade hati nk dapat dean list..blh ke??
  • oh kawan2 tlg bg komen yg pedih sikit bg aku sedar nk stdy....
  • mggu ni test week...yeah...stdy pun br ciput...cane nk dpt A+...da la matematik dgan dinamik..hari yg sama nasib waktu lain...aku kne la menggagahkan diri wlupun M melanda...
  • keje xbyk..sebab ade yang da siap...cuma nk wat lab report dgn individual assignment untuk subject ethnics relationship.
  • Project mendatang...Hubungan etnik dengan autocad..autocad lom wat group lg..next week da kne hantar progress report..
  • next week kne present TITAS plak.....
  • jd student degree ni aku agak cuak ckit...dlu time dip blh la lg..esok nk stdy mlm br stdy...skrg xmau da cmtu...tp stdy mood blm dtg lg...
  • Ya Allah berilah kekuatan dan mudahkan lah urusan hidupku..AMIN...
  • teringin nk mkn cheese cake...ade sape2 nk belanja x???(tetibe je)
  • owh ye...dah sebulan aku dok ngan rumate br aku...tp aku xknlkan lg ek....xpe2 tggu next post okeyh!!
Keyh sampai sini dulu....Mr Q, sy nk pi GUNUNG LEDANG...bila nk pi nih...

No comments: