09 February 2011

DIA...

Dia....
merupakan insan yg aku syg selepas Allah,mak,abah n adik beradik aku...
dia juga insan yg selalu memberi sokongan ketika aku senang mahupun susah..
aku xpernah menceritakan tentang diri dia dlm blog aku....
kerana ketika itu aku masih mengenali dia...dan skrang pun aku masih mengenali dia...
cuma sudah ade bibit2 syg yg agak dalam dlm hati nih...
InsyaAllah...dialah yg pertama dan terakhir untuk aku..jika di izinkan Allah...
kite hanya merancang..Allah yg menentukan...
Sama2 doakan kebahagiaan kami...
Alhamdulillah dia dapat menerima aku seadanya..
aku juga manusia...ada silap dan salah...tp dia tetap sabar dengan kerenah aku...
dan dia tetap mempercayai aku walaupun duduk berjauhan..

ya!!dia yg aku maksudkan adalah Mr Q.
terima kasih memberi peluang kepada aku untuk menyayangi dan disayangi...
terima kasih diatas semua peluang yg diberikan...
yelah hati aku ni agak susah untuk ditembusi...hahahaha...
Awakla org yg berjaya membuka pintu hatiku..tahniah...


p/s:nak tukar header blog..tp malas nk berphotoshop..ade sape2 nk buatkan x??

No comments: