30 November 2009

update!!

salam...
da lama plak x mengarang dalam blog ni...
biasala klu guna berukband ni..lem ar...
hahahaha..
2 yg xterupdate...

16 nov
final mekanik mesin(done)

19 nov
final programming(done)
malam 2 aku pi makn ngan rumate aku kt restoran pinang sebatang...
aku mkn nasi goreng cendawan ngan air epal suam..
rumate aku yg len mkn nasi putih + tomyam,nasi goreng ayam,nasi goreng paprik,
mknn kt situ blh than la sedap...
tp pelayan die...huh..masam jer muka....
lantak die la janji perut kenyang..hahahaha

20 nov
blik rumah....
tiket pkul 8 pg...
pkul 2 lbh sampai di rumah....

sekarang aku dok kt rumah wat keje sambilan...
cr duit lebih....hahahah
senarai tampal untuk semua subjek da kuar....
insyaAllah kali ni mencapai target....
berapa???
yeah..kita tggu dan lihat je nanti...
k la c u next post...

No comments: