27 January 2010

kerunsingan..masih tiada jawapan...

salam....
mggu ni aku ade runsing sedikit...
bkn sebab pe pun...
tp penting jugak sebab melibatkan masa depan,hidup mati aku....
benda ni mmg xblh nk dibuat main....
benda pling serius dalam hidup aku selain daripada belajar....
dan...sampai sekarang aku masih belum dapat menjawab kerunsingan tersebut...
aku perlu membuat keputusan yang pling besar dalam hidup aku...
tp sebelum aku membuat keputusan tersebut aku mmg perlu berbincang dengan ahli keluarga ku dahulu....
klu setuju...br aku blh buat keputusan...
selagi x berbincang...selagi 2 aku xblh bg kata putus....
mungkin jawapan akan dapat selepas raya cina....
yg pentung skrg i need to stdy...
untuk kembalikan sejarah sem lepas...yeah...
wlupon otak pnat berfikir....
hidop perlu diteruskan jua....huhuu

No comments: