30 April 2013

sedikit kecewa..

Salam readers...
dah lama kan..tak berblog...sejak kawin ni...
ni first time berblog after kawin..nanti aku cite pasal kawin ni kat entry lain ye....
berbalik pada tajuk seperti diatas..
aku ada rasa kecewa sikit...sikit jela...
yelah..sekarang ni semua orang gunakan social network masing2 untuk luahkan perasaan...
kadang2 aku yang sakit hati baca..bukan apa....
ko nak cite satu dunia tau apa yang ko buat...
aku tak nak sentuh la pasal yang couple2 ke..dan yang sewaktu dengannya....
yang aku nak cite ni pasal kerja...
seriously..mesti sakit hatikan kalau keje berkumpulan tapi ko buat sorang2...
aku pun sakit hati kalau macam tu....
tapi yang aku kecewa lepas ko dah buat kerja2 tersebut...
ko post la kat social network yang ko tak puas hati ko kene buat keje sorang2...sentap sorang2
kenapa??awak dah takde mulut ke nak bercakap dengan ahli kumpulan yang lain...
what the...????!!!!!
ni la aku nak bagi nasihat sikit....
walaupun aku tau aku tak layak nak bagi nasihat kan...
kenapa keje yang berlambak tu ko tak bahagi-bahagikan je kat ahli kumpulan yang lain..
ko bagi je la arahan...si polan buat intro,si poplin buat discussion
pastu compile kan senang...pastu ko bagi la kat die due date...
jangan esok pagi ko nak anta keje tu...mlm tu ko bagi keje...
memang nak makan penumbuk...
sebab aku rela buat awal-awal dari tak tido malam...
Allah kan da bagi kite 24 jam...malam tu pulak untuk rehat...
aku memang sakit hati kalau orang mesej 2-3 pagi tanya progress...
kalau last minit punya keje..aku memang tido awal..pastu pukul 4 pg baru bangun sambung buat keje...
 lagi satu..walaupun aku ni da kawin...kalau pasal kerje..tolong remind aku...sebab aku memang
tak suka jadi sleeping partner...tolong bgtau part mana yang aku buat...
bukan apa..aku tak selesa...dah kalau keje sama-sama...buatla sama-sama..
ni pun da jadi macam luahan hati pulak kan...
whatever it is..bile ko buat post tak puas hati..orang lain akan pandang serong kat kawan ko tu...
nak jaga hati..bahagikan kerja awal2...ko senang hati...kawan ko pun senang hati...
communication kan penting dalam teamwork..betul tak?? ni baru belajar...
nanti da keje...acane???pikir2 kan la....nak cakap banyak2 nanti kata membebel pulak...
ok bye..!



No comments: