10 May 2012

Pesta Buku Antarabangsa..

Salam readers..!
ok aku tau cite ni dah nak basi kot kan...tapi...ade aku peduli??
tak kira aku nak cite gak pasal pesta buku nih...
Persatuan Alumni Mahasiswa UTHM ade buat trip untuk ke pesta buku pada 5 mei 2012 ..
aku dengan berjaya nye telah menghantar nama kat urusetia dengan cepat okeh...
sebab ramai yang nak pergi pesta buku nih...siap ade yang merayu-rayu...
kitorang gerak dari UTHM dalam pukul 7.30 am...
naik bas Mayang Sari..dua tingkat tuh...jakun sekejap....hahahaha..ade aku peduli...
biasala xpernah..hhahahaha..
sesampai jer kat Putra World Trade Centre (PWTC)..terus masuk...
Pergghhh...memang sikit orang yang pergi pesta buku nih...
spoil mood aku betul la...
nak masuk 1 dewan ni...mak aih...sesak nafas...bak kate membe aku..
sesi urut mengurut..mana taknye..padat macam sardin...hamik ko...
pastu cari booth yang nak pergi xjumpe2....mmg sakit hati..da la orang ramai gile...
siap hilang membe kejap...hahahaha...
setelah berhempas pulas kat pesta buku tuh...aku berjaya membeli 5 buah buku...
aku yang baca ke?ofkos la tidak!!beliau yang akan baca..kalau aku, tunggu aku rajin baru aku baca..hahaha lets cekidaut!


Aku baca yang kahwin di usia muda dengan kemusykilan kahwin...best kot buku nih!
Yang lain beliau baca..haha..
nanti dah abis baca aku wat preview cikit pasal buku-buku diatas..


tengok..bukan main suka masing-masing..
padahal penat berjalan....




Antara yang pergi ke pesta buku...
Gembira je muka..
Puas hati dapat beli buku yang dikehendaki...

ok...
tu je nak cite...
nak buat report lab...
babai!



No comments: