12 March 2012

Bila kuliah dah mula

salam..
Alhamdulillah semalam baru pindah ke rumah sewa yang baru...
semalam bermula la pencarian bakat baru...hahaha..
poyo giler!!bukan pencarian bakat baru tp barang2 hantaran...
tak beli pun..just usha2 jer....
sebenarnya aku nak cerita pasala kuliah sem ni..
sem ni aku lebih banyak masa terluang..
padahal amik 16 credit..sepatutnye penuh la kan jadual tu..
tp apekan daya..kebanyakan subjek, masa untuk tutorial dimansuhkan..tu yg banyak free..
subject sem ni..
Effective > 2 credit
Math 3 > 3credit
Fluids 2 > 3 credit
Solids 2 > 3 credit
Teknologi Pembuatan > 2 credit
Lab 5  > 1 credit
Creative & Innovative > 2 credit

ada 4 je subject final..
insyaAllah...nk tingkatkan lg CPA...
tp tulah bila da byk free ni..
pe lg...aku pun dengan rela hati..menidurkan diri..hahaha..
TERBAEK kan!!
Alhamdulillah setakat yang dah belajar ni aku boleh adapt semuanya...
tak taulah lepas test 1 ni...harap2 boleh masuk dalam hati..
InsyaAllah..bila kite ingat Allah selalu..lebih mudah pengurusan hidup di muka bumi ini..
owh ye..nantilah aku cite pasal barang hantaran..hehehe..
ok babai!!!

No comments: