26 April 2011

persoalan??

salam readers...
td aku berfacebooking...
tibe aku terlihat dan terbaca status2 yang mereka tulis di wall mereka...
persoalan nye....
kenapa orang selalu tnye bile nk kawin?

pendapat akulah...

1.Korang ni pasangan yang mcm beluncas..
korang ni asik pi sana sini bersama...selalu jer dating...sikit2 dating..sikit2 dating...masa dengan kawan pun da xde...berkepit xkira masa...klu hp tu jgn ckpla...24 jam kt tgn...pi tandas pun bwk hp...sebab tu org tnye bila nk kawin..dorg rimas tgk yang lelaki bawak anak dara org ke hulu ke hilir...blik mlm2...sakit mata seyh....klu da kawin ko nk bwk yang pmpuan tu sampai pg pun xper..


2.korang ni pasangan yang dah xtau adat...
yang ni lagi sakit hati...klu dah xder adat...bersekedudukan pun da xkisah...baik pi nikah terus..org duk kt sekeliling pun xdpt dosa klu korg da nikah...klu xnikah lg..jiran sebelah lg berdosa sebab dikira bersubahat...

3.korang ni pasangan da tiada malu..
berpeleseran sana sini...cium dikhalayak ramai...huish...lu pkir la sendiri!!!

pe pendapat korang????

5 comments:

Biela Yusoff.. said...

emm setuju ..ape2 pon biarla berpada2kan..sesuai ngn tuntt agama islam

maria said...

@biela yusof...yer..setuju!!!

maria said...

@biela yusof...yer..setuju!!!

maria said...
This comment has been removed by the author.
maria said...

@miszy dian..
agaknyala kot...