21 April 2011

computer aided design

hai....
entri ni da basi kot...
project ni kne present last tuesday 12/4/11
xkire aku nk cite gak...weeeee...hahaha
hurm..korang penah blaja autocad x???
senang ke susah??
bagi akula..wahh mmg best and menarik...
mula2 mmg susah..tp bila dapat jer teknik....
mmg da xwat keje len...
seronok tau..gile2 punye seronok...
autocad ni sama je dengan lukisan kejuruteraan, bezanya...
LK guna kertas..autocad guna komputer...
dulu masa dip aku wat handphone...
untuk degree ni plak project kumpulan aku wat fishing reel..
ni salah satu part aku..


part aku sebenarnye skru..
tp nikan bolt...mmgla...
aku balaja teknik wat bolt dulu...
baru aku dapat wat skru dengan jayanye...
lama wooo aku nk fahamkan step die...
2 aku ckp..dpt jer teknik nk lukis..
kejap je nk wat seyh..
dan project aku berjaya siap...
xtau lect bg bape...
minx2 ok...
amin..
sebb CAD mana ade final...
ok bye...

No comments: