12 September 2009

kecit ati..

salam...
aku da lama pendam neh..huhuhu
but senyap jerla kan...member punyer pasal...
mmg aku selalu nangis..tp ngan rumate aku jer...humh...
mmg lega ckit lepas nangis..
why not klu berterus terang...no need la nk bermadah-madah ngan aku...
paling xsuke org dok membodek ni...menyampah....tp aku senyap jer...
klu nk suh ganti org..ckp jerla nk ganti org...xpayah la nk ckp si polan belanja makan...
mula2 aku ok..tapi bila tau aku just ganti org aku kecit ati...tp aku senyap jer....
bila pergi mkn luar ade yang ckp aku just nk meramaikan n memeriahkan jer time...
aku kecit ati..tp aku senyap n boleh tersenyum lagi...
bila ade program klu xder org baru pggil aku...klu ade org mesti xpanggil kan???
aku kecit ati gak..tp aku senyap...
tp klu selalu da cm2..mna boleh tahan...ingat aku ni xder perasaan ker??
tp aku blh bertahan lagi...aku diamkan jer...
da la selalu klu janji kul 1 dtg pukul 2....igt aku tunggul??tp aku diamkan jugak...
n wat i do now??
i promise with myself...
that was the first and last time aku hangout with them...
no more after this...if klu keluar pun sakit ati jer kan...
bek aku hangout by myself only....
biasala klu senang mana ade igt org len,klu susah baru wat muka suci cr aku...
tapi aku senyap n senyum jer.....
da la aku nk sambung jahit baju raya aku....
see u next entry..

No comments: