27 July 2009

lupa @ pelupa @dilupakan??

salam...
manusia selalu dikaitkan lupa...
manusia itu sendiri bermaksud orang yg lupa...
manusia mmg selalu lalai dengan keindahan dunia..
ok straight to the the point..
sakejap td baru no yg xdikenali tepon aku...
hurm...
bile ditanya ktenye kawan lama aku...
ok fine...tapi sape??
rupenya kawan masa aku kt teknik dulu...
aku ingt malaun mne la td kn....
hahahahaha...
dulu selalu gak aku contact die...
pas2 terjadinye satu kes yg menyebabkan die kecik ati ngan aku...
aku tnye ape aku da wat...rupenyer begini..
pada masa itu (tyme 2 aku ngah bek ngan die la) die msg aku..
tp aku xbls...die kol aku tp aku xsempat nk berbual pnjg ngan die...
aku bz ngan prog masa 2...pas2 die kecit hati la ngan aku...
pas2 die amik keputusan untuk tidak mengganggu aku...
sehingga die hampir melupakan aku..6 bulan tuh aku xcontact die..
lama x?aku pun xtau....yg aku pla igt die bz ngan praktikal die...lg la aku xnk kcu...
die igt aku bz gak...dah mcm drama lak...
die tepon aku ni pon sebab ade membe dia yg igtkan die..pas2 perasaan bercampur baur pada diri die...die kol pun sebab nk mintak maaf sbb memadamkan nama aku dalam memori die.....xpe la en ---- 
aku pun slh jgk...sory ek...
huhuhu...papepun friendship never end...


No comments: