13 July 2009

bp mall + tropical village...

salam...
lama dah aku xupdate blog ni kn...
malas nk update..
hahahaha...
sabtu lepas bersamaan 11 julai 2009..
aku pi jumper member aku..
maklumla lama xjumper...
orgnyer bz selepas menjadi MPP ni kan..
huhu...
jumperla sekejap...
mkn.sembang2 n jenjalan kt bp mall....
pas2 blik..
kjap jer xlama pun.....
pas2 ptg 2 aku pi tropical village...
org kate best tempat 2...
aku pun pi la....
sesampai jer...
menyesal aku pi sana.....
xseronok langsung...
patung jer lebih....pas2 tempat die xdijaga....
klu dijaga mest agak cantikla kot???
tp bagi akula kan...kureng r....
da la time aku pi 2 xder org lgsg....
buring n xbest..
nasib ade budak tadika..
aku pun layan jer la budak tadika 2....
xder la sunyi tempat 2.....
pas2 mkn durian pla kt situ....
abis 2 blik la....burink seyh...xde mende pun kt situ..
nk dok lama2 wat pa...blik la....
blik pi singgah parit raja....wellward..hahaa..
beli baldi....huhuhuhu...
pas2 nk pi beli mkn kfc...huih..org beratur sampai kuar seyh..
xjadi...pi la chicken delight bli mkn kt citu...bli chicken chop...sedap weyh..
pas2...blik u r.....blik2 pla ade org wat sembur nyamuk pla....
angin tul aku..lembab....kul 10 br dapat naik blik...geram tul....
pas2...mandi..tido r...

No comments: