18 January 2012

1st GA if i'm student

salam..

tetiba blh x aku rasa cam aku femes??hahaha..
gile nk mintak lempang laju-laju ke ape cakap camtu..hahaha..
jangan perasanlah cik izzah oi!!!
ekceli ade org invite aku join GA yg die buat..
aku dengan senang hati pun join la GA ni..
GA ni from nur ezzati
let's take a look!!



Syarat-syarat:



 thanks ye dik sbb buat GA nih...banyak kenangan masa sekolah dulu...
rindu kot nk jd student sekolah lg...
If i'm student...
*nak belajar rajin-rajin..(kat sekolah dulu tak rajin sangat)
*nak enjoy life masa jadi student sekolah...(dulu xberapa nak enjoy sebab jd perhatian cikgu)
*nk tonjolkan bakat yang ade..(dulu aku ni pendiam..)
*yang penting aku nak result gempak masa spm dulu...

Saya nk tag rakan saya:
  ain
azlan


ha!tarikh tutup GA ni 20/1/2012..
mari join ramai2!!


No comments: