31 December 2011

Trend budak zaman sekarang...humh...

salam..
dah lama tidak diupdate blog ni...
sorry ya!!!
aku nk bg kongsi pendapat aku la...
pada yang xboleh terima sori sesangat...
trend budak zaman sekarang...
aku bukan nk tuju pasal pesen ke ape ke..
yela da kate aku ni tgh stdy lg kan..
pastu time2 cmnih..final exam dah dekat...
mula la sume student dok pulun sakan...
nk dean list la katekan...
tp apa yang aku nampak...
yeah.....
.
.
.
.
.
.
.

kopi ngan nescafe

sume student berlumba-lumba nk minum benda berkafein tinggi nih...
nk stay up katenyer...
giler la kan???
pastu xblh tibo mlm...aku??huh!!!say no to stdy..hahahaha..
xla say no to caffeine..im not going to force my body to stay up....
ade kwan aku tu siap bli ubat xnk bg tido nk stdy time spm dulu...
no!no!no! jgn buat begini yer kawan2!!!nanti badan xsihat...
sume ni keje gile...sume org kdg2 siap perli aku...
"izzah ni mmg xyah stdy!!dah pandai kot.." mmg damn la kan..
klu aku dpt dean list pun sume sibok gosip2 kt aku..budget aku retis la kn...
"ko??dean list??ye ke?" mmg damn sebab xcaya kan??
hello!!aku stdy keyh..just aku ni stdy smart not stdy hard...
pe yang aku amalkan ialah tido bila aku ngantuk..even aku byk bab lg xstdy..
then aku akan bgn pepagi buta..stdy..that's why korg xnmpak aku stdy..
yela da kate bgn 1/3 mlm..alang2 buat tahajud dulu..then stdy..
yeah..ni baru cara yg betul...sbb as muslim Allah dah menyatakan mlm untuk rehat,
pagi untuk mencari rezeki...
bila korang dah stay up smpi ke subuh..pkul 5pg br nk tido..
subuh ke mana...bgn pun dah meninggi hari...cmner rezeki nk masuk...
ni cume pendapat aku...
terpulang pada diri masing2!!

@bye nk smbung stdy@

No comments: