19 March 2011

Apa nak jadi??sampai sekarang xkawin lg...

salam...
tajuk entry macam kemaruk nk kawin kan2???
hahahahaha
blaja pun xsampai 1 sem..nak kawen...
huish gatai naaa.....
sebenarnya dari mggu lepas nk tulis post ni...
akibat kemalasan nk bukak blog....
br sekarang la nk cerita..
klu mknan 2..hurmm....da basi kot....eiii...
ok berblik pada cerita nk kawin...

13 march merupakan saat yg amat mendebarkan kepada rakan aku nih...
yer..dia akan bernikah...
aku pi la rumah die 12 march 2011...
amik kau jaoh giler beb..
kat terengganu...12 jam perjalanan kot!!!!...
letih seyh....sampai kt rumah dia dlm pkul 10....
smpai jer pi melantak kt rumah die...
pastu tidow!!!!hahaha...

esoknyer..aku merewangkan diri....
dalam kul 10 lebih tu aku pi la ikut die pi masjid...
saja menyibuk masa majlis akad nikah...
sebab aku pun kenal husband die tuh..hahaha...
sekali lafaz je beb....
dah jadi bini org..ye kak lini...
tgh dok sembg2..sekali tuh prof imran tegur plak...
malu aku time tuh...
pastu dalm tgh hari dorg bersanding...
aku tgk jap jer..
pastu aku pack brg...
mau blik johor sudah...

otw blik tu sggh jap kt pantai batu burok enchik driver penat...
pastu mkn kopok losong...
sata...
singgah masjid terapung...
mmg best!!
tp kejap jer..
nk rush blik...sebb isnin aku ade kelas...
enchik driver pun keje...
smpai rumah jer dah pkul 1 pg...

aku igt senin tu nk pi kelas TITAS..
tp xsempat...aku da siap pki bj kurung lg dr rumah...
sampai ayer hitam pun da kul 4....
ade hati lg nk kelas...ponteng la jawabnyer..

joml layan gambar..
gambar pengantin xder sebab kamera dekat die..huhuuhuh..





ni la enchik driver a.k.a Mr Q


@banyak assignment....@

No comments: