03 December 2010

Berangan

salam...
mggu lepas aku ade pergi Giant,
aku sembangla dengan emak tercinta,lelaki kacak(adik lelaki aku),dengan katak keropi(kakak aku)
sementara tunggu abah mengusha2 kereta.

Keropi: Mak ayong nk beli viva la thun depan.
Mak : belila..mak xkisah ko yg nak guna.
Lelaki Kacak :Mak, iwan pun nk beli MyVi la thn depan.
Mak : belilah,tp wat lesen dulu okeyh!!
Lelaki Kacak : Yelah wat lesen dulu la br beli kereta.

Tetiba aku menyampuk..

Gadis Manis(aku la tu): Angah pun nk jugaklah..angah nk beli kereta BMW boleh x mak?
Mak: Boleh,nanti mak boleh tumpang..
Gadis Manis: Xde hal la mak...berangan je lebih..hahaha..

Dalam hati aku : Lesen moto pun aku x passs lg..br dpt L...lelaki kacak ko punye jaguh sape nk bayar klu ko bli krete??sengal tul...

Best gak klu angan2 aku nk beli BMW tu jd kenyataan.
Kene stdy smart pastu bila keje dpt gaji masyuk..okla...kn2??
berangan Benda baik xpe kan??xkacau org pun...


No comments: